This year's main theme:

Delivering the Future

 
 
 

SPEAKERS

  • Americo Pinto

    Americo Pinto, PMP®, PMO-CC®, PMO-CP®, is the Founder and Chair of the PMO Global Alliance, the world's largest community of PMOs and PMO professionals. He is internationally recognized for his expertise in the PMO topic. Americo has more than 25 years of international experience in PMOs, Strategy and Project Management, working as a Practitioner, Consultant, Professor, Researcher, Speaker and Author. He was the recipient of the PMI Distinguished Contribution Award in 2012. He is a Ph.D. candidate at Rennes School of Business in France.

    Presentation title: What Makes a World-Class PMO

    And his workshop title: Advanced Value-Oriented PMO Strategies and Practices

  • Teodora Bozheva

    Teodora Bozheva is a founder and CEO of Berriprocess Agility. For more than 15 years she has been helping companies in different domains to level-up their project and service management and meet and exceed the expectations of their customers. She is a co-author of the Kanban Maturity Model and author of The Complete Guide to Project, Program and Portfolio Management with Kanban.  

  • Angelika Chrapkiewicz-Gądek

    Podróżniczka, pasjonatka podwodnego świata i górskich wyzwań. Prelegentka inspiracyjna. Autorka książki „Zdobądź swój szczyt”.

    Od 3-go roku życia towarzyszy jej rdzeniowy zanik mięśni. Od kilku lat sukcesywnie realizuje swoje plany związane z górami. Uczestniczka wypraw górskich m. in. na Kilimandżaro, Rysy, Mnicha oraz najwyższego szczytu Tatr, Gerlacha – jako pierwsza osoba na świecie z taką niepełnosprawnością z niezwykłym zespołem. Organizatorka projektów podróżniczych, w ramach których dotarła między innymi do Afryki, czy Azji. Finalistka I Wyborów Miss Polski na wózku.

    Temat jej wystąpienia: Zdobądź swój szczyt!

  • Łukasz Wala

    Posiada 15 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektów marketingowych dla największych polskich marek sektora FMCG. Od dwóch lat kierujący zespołem Disruption, wspierającym organizację w zrozumieniu największych wyzwań i poszukiwaniu najlepszych rozwiązań na drodze do transformacji. Łączący podejście analityczne z pracą koncepcyjną, orędownik porzucania starych sposobów działania na rzecz zupełnie nowego podejścia.

  • Dr Remigiusz Orzechowski

    Prezes Zarządu Hadrone Sp. z o.o.

    Adiunkt w Instytucie Zarządzania Wartości w SGH w Warszawie. Specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań do zarządzania portfelem projektów i projektami oraz kosztami usług oraz projektowaniu i przeprowadzaniu transformacji organizacji IT. Architekt biznesowy oprogramowania Hadrone PPM – wiodącego polskiego rozwiązania do zarządzania portfelem projektów i projektami.

    Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: doktor nauk ekonomicznych (praca doktorska poświęcona zagadnieniom dopasowania biznes-IT i IT Governance) oraz magister na dwóch kierunkach: Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne, Zarządzanie i Marketing

    Prelegent oraz uczestnik konferencji branżowych poświęconych tematyce nadzoru i zarządzania IT. Wykładowca akademicki oraz kierownik studiów podyplomowych dla menedżerów IT w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

  • Dr Jerzy Stawicki

    Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania projektami i portfelem projektów, podejścia Kanban i Flow Management, zwinnego przywództwa oraz budowania zwinnych organizacji projektowych. Autor szkoleń i trener oraz konsultant i coach w tych obszarach. Fan praktycznego łączenia metod tradycyjnych, zwinnych (Agile), Lean Management, TOC i łańcucha krytycznego w zarządzaniu projektami oraz skutecznych i efektywnych metod i technik przywództwa i zarządzania.

    Mówi o sobie: „pomagam menedżerom, project managerom, zespołom i firmom pracować i zarządzać efektywniej, mądrzej oraz mieć z pracy więcej fun’u/satysfakcji”.

    Wspólnie z Dariuszem Ciechanem poprowadzą wystąpienie oraz warsztat Kanbanize: Enterprise Agility dzięki Flow Management.

  • Dariusz Ciechan

    Ekspert zarządzania projektami i programami, specjalista ds. zarządzania ryzykiem w projektach; konsultant i trener. Doświadczony, certyfikowany kierownik projektów i programów z międzynarodowym doświadczeniem. Specjalizuje się w prowadzeniu i zarządzaniu portfelami projektów oraz projektami wymagającymi wiedzy eksperckiej z zakresu IT, nowoczesnych technologii, bezpieczeństwa, transformacji, migracji, wprowadzania nowych usług oraz zmian organizacyjnych przedsiębiorstw. Przekazuje wiedzę praktyczną studentom studiów podyplomowych oraz Executive MBA na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, w Wyższej Szkole Bankowej jak i uczestnikom prowadzonych seminariów i warsztatów. Współpracuje z lokalnym biznesem w celu rozwoju zarządzania projektami w ich organizacjach.

    Jako aktywny wolontariusz i założyciel PMI Poland Chapter w Toruniu propaguje wiedzę z zakresu zarządzania projektami oraz roli Kierownika Projektu w organizacjach. Jest wieloletnim asesorem Konkursu Projekt Roku PMI Poland Chapter. Oficjalny recenzent i kontrybutor międzynarodowych standardów PMI oraz weryfikator polskiego tłumaczenia PMBOK®Guide.

    Wspólnie z Jerzym Stawickim poprowadzą wystąpienie oraz warsztat Kanbanize: Enterprise Agility dzięki Flow Management.

  • Paweł Charążka

    Dyrektor Departamentu Zarządzania Zmianami i Procesami w Banku Gospodarstwa Krajowego

    Z sektorem finansowym związany od 2005 roku. Pracował dla Citi Banku Handlowego, Raiffeisen Banku oraz od 4 lat dla Banku Gospodarstwa Krajowego. Wcześniej zdobywał doświadczenie w branży produkcyjnej oraz FMCG. Entuzjasta zarządzania projektami i optymalizacji procesowych jako metody transformacji modelu operacyjnego i budowania wartości organizacji.

    Zespoły PMO, którymi zarządzał w latach 2020 (BGK) oraz 2015 i 2016 (Raiffeisen Bank) zdobywały nagrody i wyróżnienia w ogólnopolskim konkursie PMO Award doceniającym dojrzałość zarządzania projektowego.

    Absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji na Politechnice Warszawskiej, ukończył studia podyplomowe w zakresie Projektowania Usług w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

  • Anna Kowalik

    Ekspert ds. PMO w Banku Gospodarstwa Krajowego

    Z obszarem bankowości związana od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Raiffeisen Bank i BNP Paribas. Od 7 lat związana z PMO, a od lat 3 Ekspertka PMO w BGK.

    Biura PMO, w których miała możliwość pracować oraz w jednym z nich pracuje do dziś, zdobyły nagrodę  konkursu PMO Award  w kategorii „Most Mature PMO” (Raiffeisen Bank 2016 rok, BGK 2020 rok)

    Certyfikowany Specjalista ds. Zarządzania Projektami. Członek Stowarzyszenia IPMA Polska. Absolwentka Wyższej Szkoły Menedżerskiej o kierunku finanse i bankowość  oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.

  • Justyna Kwiatkowska

    Ekspert ds. PMO w Banku Gospodarstwa Krajowego

    Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze bankowości, z PMO związana od ponad 10 lat. Swoją przygodę z bankowością rozpoczęła od pracy w mBanku, dziś wspiera szeregi PMO w BGK.

    Biuro PMO w BGK,  w którym pracuje od ponad 7 lat zdobyło nagrodę  konkursu PMO Award  w kategorii „Most Mature PMO”

    Certyfikowany Trener szkoleniowy. Członkini Stowarzyszenia IPMA Polska. Absolwentka Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowość w Warszawie.

  • Damian Komar

    Od ponad 8 lat zajmuje się transformacjami biznesu w kierunku zarządzania procesowego i maksymalizacją efektywności operacyjnej z wykorzystaniem metodyk Lean i Six Sigma. Do BGK dołączył ponad 2 lata temu. Zwolennik łączenia optymalizacji procesowych z kreatywnymi metodami Design Thinking, robotyzacją (RPA) oraz zwinnym prowadzeniem projektów usprawnieniowych.

    Lean SixSigma Black Belt oraz certyfikowany Scrum Master. Doświadczenie zdobywał w branżach energetycznej i bankowej. Absolwent Filozofii na KUL.

PARTNERS
designed by: